Monday 30 May 2011

selepas majlis




salam kpade pembace blog,,,,
wah,,, penat nye aku,,,
mcm baru balik dr perang,,,,,
sedang kn x de la wat ape2 pon,,,,

Alhamdulilah,,,
segale yg di rencana kn berjalan dgn lancar,,,
semua under control la,,,
hahahahahaha,,,,

terime kaseh kpade semue yg hadir,,,
walaupon bukan majlis aku,,,
tp aku bersyukur sbb majlis 2 sgt2 la meriah,,,,,

disebab kn majlis 2,,,,
semua mak blanje makan pizza,,,
sedap nye,,,,
makin mengembang la aku nie nnt,,,,,
hahahahahahaha,,,,,,
x pe,,, sekali sekala la kate kn,,,,

biase la kalau kt umah ade majlis,,,
mmg kami sebagai anak wanita yg mithali nie,,,
kne bantu mak yg busy 2,,,,
walau pon penat tp seronok,,,
sbb dapat komlpol reramai dgn sedare mare,,,,
hihihihihih,,,,,

ok la 2 kn,,,
da la sampai cni je,,,
aku merepek,,,,
penat LOL,,,,




No comments:

Post a Comment