Thursday 26 May 2011

perkenalan



sebuah perkenalan yang singkat nie kadang2 wat kn seseorang risau,, 
ade kah perkenalan 2 akn berkekalan @ pn hanye setengah jalan,,
mcm 2 gak dgn aku,,, 
aku sangat risau kn perkenalan @ perhubungan ini,,,
perkenalan yg memakan mase terlalu singkat,,
x sampai 2 minggu,,, tp aku da mle rase sayang itu,,,

die seorang yg baik pd mate aku,,,
walaupon pd luaran da nampak jahat,,,
tp ape salah nye bg die peluang utk berubah,,,
x perlu la nk ungkit kisah lame,,,
sbb mase lalu ade pengajaran utk mase hadapan kite,,,,

yg aku takut n gerun kn sekarang,,,
bolh x family aku terime die,,,
dulu penah aku terdengar abh cakap,,,
sape pon pilihan anak2 die,,,
abh akn follow je,,,
asl kn budak nye baik n bertanggungjawap,,,
dan rase aku,,
die 2 baik n bertanggungjawap,,,,,

aku berharap sangat die akn jd yg terbaik utk aku,,,
walaupon sape die sblm nie,,,
aku akn belajo terime die seadanya,,,,,
cme aku kne sabo n tabah hadapi ape shj dugaan yg ade kt deapan nnt,,,

kalau di takdir kn aku ade jodoh dgn die,,,,
aku akn cbe hargai die n bahagie kn die,,,
cbe menjadi seorang isteri n mami yg baik,,,
tinggi x impian aku nie,,,


semue wanita ade impian yg same,,,
mengharap kn kebahagiaan 2 berkekalan,,,,
same la mcm aku,,, 
dan aku gak berharap wanita lain akn bahagie,,,,,

sampai cni je la aku membebel,,,,
tata,,,titi,,,tutu,,,

No comments:

Post a Comment