Saturday 7 May 2011

aku terlambat lg ^^'

x tau la ape malang nasib aku,,,
mungkin lom tbe mase nye utk aku merasai 
nikmat kebahagiaan 2,,,
atau pon die bukan milik aku,,,
2 je la yg aku pikir kn skrg,,,, 

ade 2 hambe allah yg datang pd aku,,,
dan bercakap 1 perkare yg same pd aku,,,,
perkare 2 membuat kn aku berpikir,,,,
rupe nye aku masih lg ade nyg sayang,,,,

saat 2 aku rase bahagie sgt,,,,
tp,,, jauh dalam lubuk hati aku nie,,,
aku berpikir knape ini terjadi,,,
knape perlu aku jd insan ke-3,,,,
x de niat utk merampas kebahagiaan sesape,,,,

2 insan yg datang 2 berkate,,,,
"KNAPE AKU X JUMPE KO DR AWL LG???
KALAU X MESTI KITE DA BAHAGIA KN"
ayt 2 wat kn jantung aku jatuh n naik semule dalam mase 1 saat,,,
hebat x????

aku berharap 1 je,,,,
berharap agar ade bahagie utk aku,,,,

**bahagie mcm gambo nie**
~~AMIN~~




No comments:

Post a Comment