Friday 6 May 2011

H-U-T-A-N-G

hutang ooo000ooo hutang,,,,,

umor bru la menjangkau 20-an
tp....mak datuk,,,
utang kalah kn TAN SRI,,,,,
mcm 2 gak la aku,,, tp utang aku lom banyak,,,
skrg dalam usahe mengurang kan utang,,,,
td bru lpas bayo utang la nie,,,,

~~APE PUNCE BERHUTANG??~~
* x de duit
* amik utang utk bayar utang lain

p/s: alahai,,, aku sendiri x tau knape aku amik utang,,,

ade setengah org malu nk cakap yg mereke ade utang,,
sbb x nk la pihak lain menganggap negatif,,,
tp ape beza nye hutang dgn loan n advance????
cecite?? cecite???

aku x paham la,,,

setiap manusia nie ade masalah masing2,,
jd mungkin dgn amik hutang nie bolh ringan kn beban,,
tp,,, kne igt la 1 bde,,,
jgn la lupe bayar balik,,,
jgn dok sedap gne je,,,
mcm la ko ade share dgn mak abh mereke 2,,,,,

so n jadi,,,
sampai sini je la aku berceloteh pagi nie,,,,

**dapat gaji bayar utang,,,,
habis gaji amik utang**

No comments:

Post a Comment