Sunday 10 July 2011

kusut



knape la dgn aku sejak akhir2 nie,,, jiwe asik x tenteram memikir kan 1 bde yg lom tntu jd hak aku,,,, kadang2 aku rase malu nk crite kn bde nie tp da x t'tahan rase nye nk tanggung masalah nie sorang2,,, 2 yg tros amik kputusan kongsi masalah dgn kawan2 kt blog,,, arap sgt kawan2 kt blog dapat bantu solve kn masalah sy nie..

sbnr nye aku ade minat kt seorang lelaki,,, lelaki ini aku gelar kn MR TAHI LALAT sbb die ade tahi lalat same tmpt dgn tahi lalat aku,,,, wah,,, hebat x???? aku knal MR TAHI LALAT mmg da lame,, x silap pd tahun 2009 la aku knal MR TAHI LALAT tp mase 2 masing2 ade jalan idop sendiri...jd mase 2 kawan lbh baik,,,,

tp sejak akhir2 nie kami makin rapat,,, selalu gak la jumpe dan mungkin aku rase bangge sikit sbb aku ade mase besday MR TAHI LALAT ari 2,,, walau pon sekadar makan kedai tepi jalan tp kami x kisah,,,, kalau nk ikut kn care kami jalan mmg da ade gaya sepasang kekasih,,,, aku pon pnah tanye dgn MR TAHI LALAT ape status ubungan kami,,, MR TAHI LALAT  pon x tahu nk jawap,,, ade ke ptt MR TAHI ALAT  2 cakap anggap je pakwe angkat,,,, aku sendiri x paham,, pening da pikir kn masalah ini,,,,,

ade la 1 hari kami g tgok wayang cerita "SEKALI LG CINTA" ala lakonan lisa surihani n brone palare,,, crite 2 mmg x masuk dgn jiwe kami la,,,, wat membazir duit je g tgok crite 2,,, muke MR TAHI LALAT  mmg bosan giler la,,,,mase kami tgok wayang 2 pd mule MR TAHI LALAT ddk belah kiri n tbe2 MR TAHI LALAT mntk tukar tmpt ddk dgn sy jd b'makne MR TAHI LALAT ddk sebelah kanan n sy sbelah kiri... sy tanye la pd MR TAHI LALAT ape punce n sbb musabab nk tukar tmpt ddk dengan muke selamber gajah MR TAHI LALAT jawap "awak kn perempuan yg lahir dr tulang rusuk sebelah kiri lelaki,,, jd bio la sy lengkap kn 2 semue,,," perghhhhh,, mase 2 sebak nk mati,,, rase nk nagis pong ade tp sampai skrg aku x tau ape maksud MR TAHI LALAT  cakap 2,,,,,

di sebab kn semue 2 sy rase smkain tebal perasaan pd MR TAHI LALAT tp sy x berani nk bg tau hati sy pd MR TAHI LALAT sbb mase sy tanye perkenaan status dulu MR TAHI LALAT ade bg tau takut nk bercinte lg sbb takut nk bg komitment n harapan,,, jd di sebab kn hal 2 la sy pendam kn je perasaan ini,,, sy pon da x tahu nk wat ape,, jauh dalam hati saya ade rase takot gak kalau ade pompuan lain mengorat MR TAHI LALAT... jd ape ptt sy wat,,,,tolong la sy,, sy da pening,,,,

No comments:

Post a Comment