Sunday 17 July 2011

:'(



eeeeemmmmmmm... 
dalam senyum nie,, hati aku tetap murung,,,, knape la aku jd mcm nie,, knape la x de kesudahan nye kisah cinta aku nie,, aku pong da naik bosan menanti bde yg x pasti... ape la yang ptt aku wat.. nk tros mengharap atau pon pergi tinggal kn die,, tp hati aku ade name die je,, mcm ane nie,,,,pening la weh,,,,sadis la nie,,,

smlm balik kampong sbb ade kenduri tahlil arwah atok n nyaiyi sambil kenduri sambot ramadhan,,,, rase ringan sikit masalah aku sbb dapat jumpe mak cik n sedare2 la,, lg pon aku dapat share pendapat dgn mak cik aku,, 2 la satu2 nye mak cik yg aku rase otan nye open,, yang lain semue kuno,, x bolh nk dgor masalah orang,, nnt lain plak mereke jaja kn,,,,,

aku crite kt mak cik aku pasal MR TAHI LALAT & MY KERANI,,, aku bg tau mak cik yg MY KERANI da ade pompuan lain,,, so advise mak cik ialah tinggal kn je,, kalau kawan pon kne agak2 gak sbb kne jge hati pompuan 2 walau pon aku x ske,,,, lpas 2 aku crite plak pasal MR TAHI LALAT,, mak cik aku suh aku try selagi mampu asal kn jgn mendesak,, 2 je la,,, 

ade kah aku mendesak MR TAHI LALAT,,,, Aku pon x tahu,,, setahu aku slps msg yg aku bg 2,, aku bio kn die wat kputusan,, ntah la,, aku harap MR TAHI LALAT ade la milik aku...

AMIN,,,,

No comments:

Post a Comment