Wednesday 30 November 2011

~~awal bulan tp da akhir tahun~~~



salam semue,,,,


ya allah da berhabuk blog nie,, mane la tuan tanah nye g kn,, ape la,, x nk bertanggungjawap agak nye,,,, eeemmm ape2 mmg saya rindu nk berbelog tp mase x de la,, semakin lame semakin byk keje yg tggu,,, lom siap 1 keje da dtg keje lain,,,, sy bersyukur sgt dgn limpah kurnia yg allah bg untuk saya meneruskan kehidupan ini,,,, 


sepanjang x berbelog nie mmg byk la kejadian yg berlaku dalam idop saya,,,, nk cerite mmg panjang la tp jgn risau saya akn bg tau ckit2 @ plan2,,, hahahahaa,,, da lame x lauah kn perasaan nie,,,,, followers pon da bertambah,,, thanks la kpde sape2 yg sudi follow blog biol saye nie,,,,, 


untuk pengetauhan semue saya terpakse menjauh kn diri drpd MR TAHI LALAT yg sgt saya rindu,,, sy xnk ggu die lg,,, sy pon x nk ade panggilan dr "PRIVATE NUMBER" yg ugut saya suh jauh kn diri dr MR TAHI LALAT,,,, so bio la die g jauh2,,, 


sekarang sy bersyukur sgt kerane dgn ape yg jd saya dapat ape yg saya mahu,, saya lbh tenang dan ceria skrg,,, terima kasih utk MR KOALA BEAR sy kerana sentiase ade dgn sy,,, walaupon mcm dugaan datang ggu idop kami,,, sy berdoa agar allh menyatukan kami dgn segere,,, amin,,,,


aduh,, pnt perah otak,, sampai sini je dulu ea,, sy jji nnt saya update lg,,,
tata

1 comment:

  1. http://khaibalkis.blogspot.com/2012/07/giveaway-grab-now.html

    ReplyDelete