Tuesday 2 August 2011

~~~~



ya allah lame nye aku x update blog,,, x tau la ape yg aku sibuh kn @ pon aku mmg penyibuk,,, ntah la amne1 pon aku x tahu,,,,, sepanjang aku x update nie mmg mcm2 jd dalam idop aku sampaix de mase nk klik blog aku sendiri,,,,, pd 25/7/2011 atok aku telah kembali ke rahmatullah... tp ntah la x tahu knape aku x bolh nk menangis walau pon 1 titik air mate,,,, zalim ke aku nie??? x pe la,,, bio la orang nk cakap ape pon,,, 

alhamdulillah akhir nye aku bertemu dgn insan yg bolh bahagie kn aku,, skrg aku tgh amik mase utk mengenali die dgn lbh rapat,, aku harap kn agar ubungan yg kami bine ini akan sampai jinjang pelamin n membawa ke mati sehingga kn ke syurga nabawi,,,,, ya allah panjang kn la jodoh antara raihanah abd aziz dan mohd izuddin hanif abdullah,,, amin,,,,,

pasal MR TAHI LALAT,, aku terpakse redha andai aku n MR TAHI LALAT hanye mampu kekal sbg kawan,,, mungkin lbh baik berkawan,,,,walaupon dalam hati aku masih ade name MR TAHI LALAT tp aku akn cbe benam kn name 2 jauh2,,, aku harap kn MR TAHI LALAT bahgie bersame insan pilihan nye,,,,

sekian,,,,,

No comments:

Post a Comment